fempiertje.reismee.nl

Home sweet home...

Heyy!

terug in Holland... Inmiddels ben ik weer een weekje thuis en natuurlijk is er hier niets veranderd. Het weer is nog steeds slecht (vergeleken met Centraal Amerika dan, ik heb al van verschillende mensen begrepen dat het hier volgens jullie hier best warm is....), het is nog steeds raar om hier zomaar tegen mensen aan te praten die je niet kent, de prijzen zijn nog steeds veel te hoog, de AH heeft nog steeds alles wat ik wil hebben en de kredietcrisis is nog niet over.

Al met al is het goed om weer thuis te zijn en iedereen weer te zien en te spreken! De ontvangst op schiphol was super en alle feestjes de afgelopen week ook

Wink
. Nu moet helaas ook het echte leven weer beginnen dus de komende weken even goed nadenken en waarschijnlijk op zoek naar een baantje.

Bij deze wil ik jullie nogheel erg bedanken voor het meereizen!Super bedankt voor alleleuke reacties,waar ik me altijd erg op verheugde(!) enwie weet tot snel op het volgende avontuur.......

Dikke kuss, Femke (vanuit het land waar ze mijn naam gelukkig wel weer gewoon kunnen uitspreken)

Reacties

Reacties

wiekie

ja lieverd nu dan weer even serieus worden! nou ja wie weet is er ergens een leuk baantje in het buitenland om de zomer door te komen, zie je snel om bij te kletsen, dikke zoen ik ben blij dat je weer veilig in holland bent, en overigens het is echt mooi weer hoor naar onze maatstaven dan!
love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marjolein

Welkom thuis. Het zal wel weer even wennen zijn aan het tempo en alle andere zaken. Maar de herinneringen zijn onbetaalbaar. Ik zou zeggen doe het rustig aan en hou het tempo van Latin America nog maar een beetje ;-) Een dikke kus uit Brazilie (ja ik zit er weer even) en we spreken elkaar vast snel.

Brigitta

Hoi lieve Fem,

Ja meid, na een week lijkt het of Costa Rica alweer een hele tijd geleden is, maarrrrrr al die fantastische, mooie en leuke herinneringen neemt niemand je meer af !!! Nu begint het gewone leven weer, maar ook dat kan héél leuk zijn hoor !! Verzin maar iets leuks (net zoals ik) dat gaat je heus wel lukken.

Love you, dikke kusssssssss , je zus.

Eveline

Hoi Fem, welkom thuis, succes met het vinden van een baantje! Hoop je nog eens te spreken, we (Marjoleine, Marjolein en misschien nog meer gegadigden) borrelen als het goed is vrijdag 5 juni, sluit je aan? Op het Plein. Groetjes Eveline.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!