fempiertje.reismee.nl

Panama, 2nd World War & afscheid

Hola peeps!!

een korte update voor mijn vertrek naar Cuba!

Vanuit reggea-town Puerto Viejo zijn Nike en ik uiteindelijk naar Bocas del Torro in Panama gegaan. Daar zijn we drie dagen gebleven in een supergaaf hotel. Samen met twee jongens uit Engeland, twee americanen, een jongen uit Canada en een jongen uit Australie deelden we een supermooie kamer met balkon over zee. Veel gekletst over de 2e wereldoorlog, wat erg grappig is met een dergelijk gemengd gezelschap. Wat minder grappig als je als Nederlander grapjes maakt over de Duitsers............

Bocas was een stuk leuker en vriendelijker dan Puerto Viejo. We hebben daar met name gerelaxed en een dag zijn we er op uit gegaan om de mooie eilanden van Bocas te verkennen. Meer dolfijnen en super mooie bijna verlaten stranden was het resultaat!

Woensdag hebben Nike en ik afscheid genomen van de rest van de groep en van elkaar en begon voor mij de lange reis naar San Jose, 8 uur in de bus!

In tegenstelling tot wat iedereen mij verteld heeft, vind ik San Jose best een leuke stad. Anders, maar zeker niet lelijk. Heb hier met name wat dingen geregeld en gelunched met Ineke, die ik via via ken en die uit Nederland komt.

Nu over een uur vertrekt mijn shuttle naar het vliegveld om naar Cuba te vertrekken. Het wordt hier waarschijnlijk een stuk moeilijk om contact te maken en met name om fotos te uploaden... Ik beloof dus niets over nieuwe berichtjes en hoop jullie zo snel mogelijk meer te kunnen vertellen over dat nieuwe avontuur!

Hele dikke kuss, Fem

Reacties

Reacties

Brigitta

Hoi lieve Femmie,

Fijn om alweer wat van je te horen.
Leuke foto's, vooral de dolfijnen natuurlijk !!
Enne zo'n balkon wil ik ook wel zeg, wat een uitzicht. . .
Hoop dat alles goed gaat op weg naar Cuba en dat je het daar ook zo naar je zin zult hebben.
Nog een paar weken lief, maar niet gaan aftellen hoor, gewoon lekker genieten !!

Love you en zou je af en toe wel even willen knuffelen, maar dat komt wel weer !!
Liefs en dikke kussen, je zussie

papa en mama

Ha lieve Fem,
Lekker bruin hoor. Erg leuke foto's. Je hebt al weer heel wat mooie dingen gezien en we zijn blij dat je het zo naar je zin hebt. Nu nog het lang verwachte Cuba. Dat zal ook wel een hele ervaring zijn. Hier zitten we nog steeds op een beetje mooi weer te wachten. Het bier hoeft gelukkig niet in de koelkast. Zo zie je ieder nadeel heeft zijn voordeel. Nu veel plezier in Havanna en de rest van Cuba. We hopen toch dat je nog wat foto's op de site krijgt. Liefs en een dikke kus van mama en papa.

Tineke

Hoi lieve Femke.

Wat is het leuk om op deze manier met jou in kontakt te staan. En inderdaad je foto's zijn onwijs. Ik hoop dat we weer snel een verslag van je mogen ontvangen. Dan weten we dat het goed met je gaat. groetjes uit Lisse Rinus en Tineke

Selma

Femmie,
klinkt goed! Enjoy Cuba!
BTW... thanx voor de verjaardagskaart!
xxx Sel

Reinder

Ha Femkje,

Het zijn weer mooie verhalen.
Ook ik ben jaloers op dat balkon; geweldig!
Leuk om met al die verschillende nationaliteiten contact te hebben (zal straks wel weer tegenvallen in Nederland...). Ik ben heel erg benieuwd wat je van Cuba vindt. Mocht je daar in Santiago de Cuba komen: de stad van het (Salsa)dansen! Geniet volop en ik ga AEGON wel (weer) groot maken...

Dikke kus van
Reintje

Wiekie

Hoi Kanjer,
leuk weer zo een mooi verhaal en foto's , vooral dat doet je verhalen dichtbij komen, heb gehoord van Papa en mama dat je goed bent aangekomen in Cuba.
Nou dat wordt weer een volgend spannend avontuur!
Hier in Nederland gaat nu dan echt de zon schijnen, althans vandaag, het is wel koud hoor!
Thuis ben ik aan het schilderen etc, het wordt erg mooi, en vrijdag voor het eerst naar school, dan kan ik mijn hersenen weer gaan kraken! Verder alles ok hier, hoop dat je allemaal leuke dingen gaat beleven in Cuba
dikke zoen en heel veel liefs
je zus

Anita

Hey Femmie,

Blij te lezen dat je, je eigen erg vermaakt, nieuwe mensen ontmoeten altijd leuk.
Heel anders dan bij ons in Nederland, maar goed jij kan ook niet anders want je ben op trek-tocht, hahah.

Al van Syl gehoord dat je in Cuba bent, hopelijk gaan daar al je reis plannen ook zo geweldig zoals in C. R.
We wachten weer op je avonturen, ook al weet ik dat het in Cuba niet mee zal vallen.

Afgelopen zaterdag zijn we met ons gezin uit eten geweest in A-dam.
Indische, dit omtrent onze zomer vakantie, Bali.
Toch even voorproeven, wat ons eigenlijk te verwachten staan ....
Eten was zeer smakelijk, veel te veel, was een geslaagde avond.

Bij ons komt nu de zon geregeld terug deze week, temp rond de 10 / 15 gr.
Dus de lente zon “kribbels” komt snel, lekker ....

Geniet weer meis.
Huggie Anita

Maritsa

Nou, ik wordt wel jaloers als ik zo op mijn werk je foto's bekijk! Veel plezier op Cuba, hoop dat het lijkt op dirty dancing II...

xx

Maritsa

Anita

Hey Femmie,

Gehoord van je mams dat Cuba tegen valt en dat je snel probeerd om terug te keren naar C.R.

Jammer, maar goed je ben een hele ervaring verder.
Hopelijk lezen we snel weer iets van je. ......

Bij deze wil ik je fijne pasen wenzen, weet niet of het daar ook een bijzondere dag is waar je nu vertoefd.

Geniet maar verder meis.
Knuffel Anita xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!