fempiertje.reismee.nl

Too much to mention...

me in het laatste zonnetje

Reacties

Reacties

papa en mama

Hoi Femke.
Heb net je verhaal gelezen en de mooie fotos gezien.
Prachtig al die fotos en wat ben je lekker bruin. Nou wij hier niet. Het is hier dan wel mooi weer maar nog niet echt warm.
Wat lief die kleine krokodiletjes, de slang vind ik iets minder. En ook erg leuk dat je een meisje kent waarmee je het goed kan vinden en leuke dingen doat.
Nou ik spreek je morgen weer.
Dikke kus mama en papa

Tineke

Hoi Fem.

Zo te zien zie je er prima uit gelukig maar je begrijp dat we daar heel blij mee zijn. dank je wel voor je mail ik vind het heel leuk om je foto's te zien. nog veel plezier daar waar je bent groetjes van ons uit Lisse






daar zijn we heel blij me hor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!