fempiertje.reismee.nl

Nog 3 weekjes.....

Hey hallo lieve luitjes!!

Donderdag 5 februari om 07.25 uur begint het grote avontuur en zal ikin het vliegtuig stappen om naar Costa Rica te vertrekken waar ik om 21.28 uur lokale tijd aankom in Alajuela (plaatsje bij San Jose).

Vanaf maandag 9 februari zal ik starten met 3 weken spaanse cursus in Playa Dominical waar Noortje ook stage loopt. Vanaf dan zijn mijn plannen enigszins afwezig... Het doel is in ieder geval zoveel mogelijk van Costa Rica en misschien ook Panama en/of Nicaragua te zien en om in ieder geval nog voor een paar weken naar Cuba te gaan. Vrijdag 24 april land ik om 07.05 uur weer in ons mooie platte natte landje om jullie weer in de armen te vallen

Wink

Vanaf nu met name nog veel regelen, werk overdragen, afspraken maken met iedereen die ik nog even wil zien en mijn zenuwen in bedwang zien te houden!

Ik hoop dat jullie gezellig met me meereizen via mijn weblog en af en toe eens wat van je laat horen. Van mij horen jullie over drie weken weer vanuit zonnig Costa Rica!!

Laughing

Liefs en tot snel!!

Fem

Reacties

Reacties

heid

spannend!

Margreet

He Femke. Wat goed dat je het gaat doen zeg! Ik heb je alweer veel te lang niet gesproken dus wist niet dat je de knoop doorgehakt had. Super!
Ik vertrek zelf over 2,5e week naar indonesie, voor 3 weken, maar wat jij gaat doen is toch wel echt heel gaaf! Leuk om op de hoogte te blijven via je site.
xxx

Pauline

Heee Fem,

You go girl! Aan de voet van de Arenal in een van de hot springs, naar Tortuguero voor de turtles en naar al het andere moois! Heel veel plezier, geniet van alles op dat kleine stukje aarde.

groetjes

onnO

!raar teod potpal njim nE !ezor ioom si i jiH

Isabel

Jaaaaa! Fem!!
Ik volg je vanaf hier!!
Ga en geniet!
xxx Is

Brigitta

Hoi lieve zus,

Natuurlijk reis ik met je mee, en ik hoop héél veel van je te horen.
Vind het fantastisch dat je dit gaat doen, maar ik ga je heel erg missen.
Zorg er maar voor dat ik me geen zorgen hoef te maken, hou ons op de hoogte en maak er een fantastische tijd van.
Enne veel foto's maken hè !!!!!!
Hou van je lieverd, enne JIJ zenuwen ??? Weet zeker dat alles goed komt !!

We gaan eerst nog even zussen-avond houden en ik kom je op zeker uitzwaaien op Schiphol !

Love you, je zus xxxxx

mama

hoi femke. ik maak er geen lang verhaal van. Ik vind het heel goed van je dat je dit gaat doen en hoop dat je er een mooie tijd van gaat maken, maar ik zal je wel erg missen en hoop dat je weer gezond en heel thuis komt in april.
Hou van je en dikke kus mama

far

femmie, echt super he dat je binnenkort naar costa rica gaat! je weet :)
ga je natuurlijk wel super missen :( gelukkig hebben we nog wat amuze activiteiten in het vooruitzicht!
tot snel,
far

Wendy

Femmie!

Het gaat snel nu he? Maar is echt leuk, jouw grote avontuur. We gaan elkaar gelukkig nog zien voor je weggaat en je gaat echt een super mooie tijd tegemoet!

liefs Wen

Reinder

Femkje,

Snif, snif, je vetrekt de dag voor mijn verjaardag...
Maar natuurlijk geweldig dat je dit avontuur aangaat!
Leuk om straks je reisverslagen te zien en uiteraard houd ik jou op de hoogte van mijn belevenissen bij AEGON....

Liefs,
Reintje

Marjolein

Te gek mens!! Wat een verrassing. Goed gedaan en een mooie manier en locatie om een deel van de wereld de ontdekken. Vanuit Brazilie een groet en een abraco! Ik ben er weer 26 januari, dus vlak voordat je vertrekt.
Adios amiga!!!

papa

Ha Femke,
Eindelijk ook een berichtje van je vader. Dat ik nu pas wat laat horen komt omdat mijn computer erg traag is geworden na een laatste bezoek van een snelle jongen. Komt goed uit want ik weet dat ie langzaam leest. Ik wens je vast een heel fijne tijd en hoop dat je wijzer en bruin terug komt. Jammer dat ik niet mee mag. Liefs papa

Wiekie

Ha Lieve zus, een gaaf avontuur tegemoed, ik ben jaloers op je. Ik weet zeker dat je het geweldig gaat hebben in een exotische omgeving. Mooie stranden, natuur en avontuur!!!

Te amo, en mi mente viaja con usted, mucha diversión

Wiekie


Wiekie

Maarten

We zullen je missen! Heel veel plezier daar!

Eveline

Hoi Fem, nu komt het erg dichtbij! Werk afgesloten, lijkt me heel gek, laatste dingen regelen en dan op pad! Geniet ervan, ik volg je en hoop je weer te zien na 24 april. Volgens mij heb je een goede keus gemaakt om dit te gaan doen. Een hele fijne tijd en laat ons meegenieten door je verhalen en foto's. Groet en kus, Eveline.

Gerard

VEEL PLEZIER!
Maak er een onvergetelijke periode van.

ton dirven

hallo femke,

leuk om je afgelopen vrijdag nog even in de trein te ontmoeten. Morgen gaat je trip van start, heel veel plezier, geniet ervan, ton.

Anita Drijver

Hoi hoi Femmie,

Bedankt voor het door geven van je reissite.
Het staat al onder mijn favorieten.

Wens je een geweldige tijd.
Geniet en doe voorzichtig.

We spreken elkaar, erg leuk om je zo te volgen.
Ben zeer benieuwd naar je ervaringen tijdens je 3 maanden trip.

Warme hug,
Anita

Brigitta

Hoi lieve Femke,

Vandaag is je grote reis begonnen.
Vorige week nog een gezellige zussen-avond gehouden met veel onderbroeken-lol !!
Zie foto's op mijn Hyves, hi-hi.........
Vanmorgen gedag gezegd, met hier en daar een traan, maar ik weet zeker dat je een fantastische tijd gaat hebben.
Koop maar veel leuke slippertjes, word lekker bruin en geniet van Costa Rica !!
Ben benieuwd naar je eertste reisverhaal.

Veel liefs en een dikke kus, Gitta XXX

papa en mama

Hoi lieverd. Als je dit leest heb je een hele reis achter de rug.We hopen dat alles goed is gegaan. Nu lekker bijkomen en genieten van alles wat je gaat beleven en van het mooie weer.
En maandag na school.
Nou heel veel plezier en we hopen gauw op je eerste verhaal.
Dikke kus en liefs papa en mama

Arthur

hoi Fempie, En? Alles goed gegaan hè!? Nog iets van NY kunnen zien vanuit de pleen? foto?
Hier nu bedtijd, zal jij ook wel zin in hebben, maar wanneer je dit leest ben je voorlopig klaar met dat gereis.
Eerst lekker relaxen met dat heerlijke weer en dan flink aan slag: Spaans kleppen. Succestig.
We lezen het hier wel, EN ook af en toe een fotootje hè?! Looking forward.
Liefs en garoentjes, Arthur X

Arthur

PS: muutsjos prettos, sansos porros.
endjojos solleijos, lunos e sterros.

Arthur

PPS: En wat je niet lekker lijkt, niet nemen!
Voor de rest, eet smakelijk.

Maaike

Zoveel reacties en nog niet eens een verhaal! Terwijl je toch nu al zeker 12 uur daar bent!

manfred

hoiiiiiiiiiiiii femke,

wir hoffen, du hattest einen guten reisestart und es ist alles ok. wünsch dir auf deiner tour alles gute und viel spaß.

doeiiiiiiiiiiii
manfred, barbara und philip

Rinus en Tineke de Vreede

Hoi Fem.

Ik heb je verhalen gelezen je hep al heel wat gezien leuk hoor en heel knap zo alleen, ik doe je het niet na. IK hoop datje nog veel leuke dingen gaat doen en veel foto's kan maken en dat wij die allemaal tezien krijgen. Nog veel plezier en doe voor zichtig groetjes van ons Rinus en Tineke de Vreede Lisse

Ton S

he Femke,

Volgens mij mis je ons niet echt. Ziet er allemaal fantastisch uit. Jammer dat ik je niet heb horen zingen want dat heeft waarschijnlijk fantastisch geklonken!!
Enjoy en lieve groet van "oud"collega Ton

Tineke de Vreede

Hoi Femke.

Ben weer even op je reis verslag geweest en ook je verhalen gelezen fantastisch hoor. Al ben ik blij dat ik niet bij je reisje aan wezig was ik heb het niet zo op aapen al was het gewedig om te zien. Geniet er nog maar van het is zo weer voorbij groetjes van ons Rinus en Tineke

papa en mama

Hoi Femke. Wij zijn vandaag bij Rik en Moni aangekomen.Wij slapen in Babenhausen en het hotel heeft geen internet. Dit sturen we bij Rik vandaan. Zondag zijn we weer thuis en jij weer in Costa Rica.
Hopen dat het bij jou goed gaat en dat je dit berichtje kan lezen. Nu duurt hat niet meer zo lang en je bent weer thuis.Liefs en dikke kus papa en mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!